Mogelijkheden

Als ondernemer in het MKB ligt je focus meestal niet op HR- c.q. personeelszaken. Je weet dat het belangrijk is, maar het runnen van jouw bedrijf staat op 1, waardoor je de HR- c.q. personeelszaken er ‘even bij doet’.

Zo vraag je een arbeidsovereenkomst op bij jouw (salaris-) administratiekantoor of download je er bijvoorbeeld één van internet, ontwikkelingen rondom je medewerkers houd je een beetje bij in een map, maar niet conform de wet- en regelgeving.

Het professionaliseren van de HR- c.q. personeelszaken van je bedrijf is van groot belang. Het zorgt onder andere voor:

  • Minder onnodige personeelskosten
  • Minder (ad hoc) problemen met personeel
  • Duidelijkheid
  • Minder vragen van zowel je team als van bijvoorbeeld je administratiekantoor/boekhouder
  • Zekerheid

Van Veldhuijsen HR Advies helpt je bij het professionaliseren van het HR beleid van jouw bedrijf door op strategisch en uitvoerend niveau met je mee te denken. Zo krijgt jouw bedrijf een steady HR beleid, waardoor je zo min mogelijk onnodige kosten rondom je medewerkers hebt.

Meer weten over de mogelijkheden? Klik dan op één van onderstaande buttons.

HR Advies & Support

Werving & Selectie traject

Basis HR zaken check

HR Roadmap

HR Interim

Vacatures